Saturday

-upTOWN-

hehe... jam menunjukkan pukul 10.30 malam. aku, kakak aku serta abang ipar merangkap suami kepada kakak aku bergerak ke uptown. bukan uptown shah alam tau. uptown damansara je. dekat je pun kalau gerak dari sungai buloh la.. so tak ada sempatnya nak tidur dalam kereta tu.


niat bila pergi ke sana:
1) my sis wanna buy a fan (kipas) yang boleh gantung@dilekatkan di stroller untuk her lovely daughter.
2) I wanna buy a handbag for purpose of going to class.

I nak beli handbag? oh my DEAR! sangat tidak mempercayainya. why? why? why? ahaks! anyway, sejak kebelakangan ni aku baru sedar la yang aku ni agak ganas dan kasar orangnya. so, aku memang tak berminat untuk mekap dan memiliki alat-alat yang sangat perempuan ni contohnya handbag. tapi bila kesedaran itu telah mengundang diri, aku pun rasa aku patut berubah menjadi keperempuanan sedikit. 

tak adalah berubah 100% menjadi perempuan melayu terakhir. tapi at least nak jadi lemah lembut sikit je pun. maybe nanti aku nak belajar bermekap pulak. selesai. hahaha. time budak-budak dulu suka la jugak dengan benda-benda macam ni tapi bila dah besar (remaja) macam tak reti pulak paling tepat macam tak berminat sangat la. mak aku pun dah cakap dah memang aku memerlukan@kena berubah sikit. jangan keras hati sgt. takut jodoh lambat. HAHAHAHAHA

tapi kan secara logiknya, zaman sekarang ni kalau kahwin lambat tu normal sebab perempuan atau lebih sopannya wanita dah ada kerjaya dan lelaki pulak ramai yang jadi suri rumah tangga. jangan marah! tapi itulah kenyataannya. so, memang terlintas difikiran nak suruh mak aku carikan ala-ala cerita ADAMAYA gitu. hehe... tapi kan entah la. biar je masa yang menentukan sebab sejak aku putus cinta setahun yang lepas, aku dah malas nak mencari lagi. bukan nak jadi andartu tapi aku yakin jodoh tu rahsia Allah. aku akan kejar cinta Allah dulu barulah aku akan cari cinta khalifah bumi. 

focus on my study okay!

gambar yang dibawah ini merupakan gambar handbag baru aku dengan kipas anak buah aku yang baru je dibeli di uptown damansara tadi. gambar kat uptown? ahaks! tak terajin pulak nak ambil gambar kat situ. huhu

ini adalah handbagku yang pertama sepanjang menjadi remaja. 
jenama coach lagi. hahaha
tak adalah girlish sangat tapi okay la jugak. go SYAMI!!!

kipas anak buah aku yang bernama kaira. (princess kyra ok!)
nak letak kat stroller dia. nanti tak adalah menangis kepanasan. hehe



0 Comments:

Post a Comment



 

...MY JOURNEY... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review