Wednesday

- rEsuLt daH kELuAr -

bila je mula bercakap pasal result ( tak kisah la result ape pun) tipu la kalau rase takut tutak datang bertandang. kan? kan? kan? tapi kan kawan-kawan semua, takut macam mana pun mesti nak  tengok jugak kan. hehe... tapi result yang keluar hari ni bersamaan 25/5/2011 bukan result saya la. muehehe

kalau saya tak terima program penerapan (boleh dikatakan sebagai fast track jugak) mesti result saya dah keluar. hehe... tapi disebabkan saya telahpun menerimanya, maka saya tiada result untuk dilihat pada hari ini.=)

tengok facebook kawan-kawan uitm perak dulu, memang ramai yang happy. so, tahniah buat korang semua. usaha keras korang selama ni dah berhasil. syukur padaNYa. jumpa kat shah alam ye! saya disini menunggu kehadiran anda semua (bajet senior sangat!)=P

so, pada yang cemerlang dan dapat grade dengan 3pointer and above tahniah! you deserve it friends. pada yang tak dapat, dont be sad. its ok. perjalanan hidup masih jauh. mungkin usaha kita tu belum cukup untuk memungkinkan kita dapat apa yang terbaik. jadinya, bersyukur dengan apa yang ada.=)



remember that Allah is always beside you.
so thats all la.
~daa~


2 Comments:

  1. muhammad zaaid - lanzaafame said...
    bile result ko kuar? :D
    -ct syami- said...
    mane tau... result ko kuar dh ke weh???

Post a Comment



 

...MY JOURNEY... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review