Wednesday

- guess what??? -

yahoo!!! you know what? fizo loves me=)
fizo mana? sangatlah heran kalau korang semua ni tak tau. hahaha
fizo mana lagi kalau bukan fizo omar

ni lah dia

OMG!!! pelakon (actor) yang kacak lagi smart tu???
ye la u alls... jangan nak jealous pulak. hahaha
tak percaya ke? tak perlulah nak bukti2 ni kan.
ke nak bukti jugak? hahaha
tak payah la jealous sangat kot. huhu 
kalau ada jodoh korang dengan dia,
memang takkan kemana.
so, jangan dengki dengan I okay! hahaha

bila je saya cakap macam ni 
ada pulak yang ringan mulut bertanya,
mane saya tahu fizo sayang saya?
hello!!! dah tentu namanya pun sehati dan sejiwa kan <3
hehe

fizo sayang, boleh ke saya bagitau diorang pasal kita ni??
ahaks!!! =P (syamira perasan lagi)

okay. tak payah nak memulakan gosip-gosip meliar (ad ke?) kat luar sana tu
sebab ini adalah kenyataannya. wee~

sebagai seorang pelakon dann model 
yang memang menjadi perhatian ramai.
fizo omar sayang  mestilah sayang fans dia. betul tak?
so, disebabkan saya merupakan salah seorang dari fans dia,
maka secara rasminya, dia sayang saya. kan? kan? kan?

hahaha... kukuh tak bukti ni? (poyo)
ha! ada tak sesiapa yang tak puas hati dengan kenyataan I?
just tell me. yewww~

terbaik!!! hehe...
perasan je la cik syamira oi.
fizo omar tu kenal kau pun tidak.
tak payah nak bangga sangat la. hahaha

macam mana saya boleh terpikat dengan fizo?
eh! fizo yang terpikat dengan saya kot
hahaha of course la u alls
orang handsome kan. ramai la peminatnya.
so, tak heran la kalau saya juga merupakan peminat dia
plus one more dia berlakon nampak handsome. =)

okay! jangan nak gosip lebih-lebih.
saya tak ada apa lagi nak dicakapkan dan sekarang
I have to continue to settle all my assignments! (btl ke ayt ni?)
just take a few minutes to release my tension
sambil berbicara mengenai my fizo omar... =)
hahaha

kepada En Wan Hafizol Wan Omar, goodluck in whatever you do okay. kami semua para peminat sentiasa memberi sokongan dan mendoakan yang terbaik untuk fizo. ada rezeki lebih nanti bolehlah belanja saya KFC. hahaha =P

one more thing,
kalau rasa nak masak nasi minyak lebih tu kan (ehem2)
jemput saya sekali tau. jangan lupa! weee~

orait la. need to go!
goodnight MALAYSIA!!!
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

0 Comments:

Post a Comment



 

...MY JOURNEY... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review