Tuesday

Nak buat macammana???

Assalamualaikum semua yang membaca entri yang tak seberapa ni... Semoga kamu semua dalam redha Yang Atas...

Hari ni tak ada apa pun nak cerita... Saja update entri so tak adalah nanti bersawang sangat blog ni kan... Nak bukak laptop malas, update dari handphone je la... Huhu... Nampak sikit kecanggihan teknologi terkini... Ngeh3

Mood kala ini: jealous... Huhu... Seriously i do... Tak tau dah nak buat apa and how to let it be... Ya Allah janganlah Kau uji lagi hati ini... Huhu

If you just know what actually happen and what I just keep to myself, you will never let go of me... But I know its my fault for not telling the truth... I just thought that you know me well but in fact you are not...

Thanks for everything dear... For the sweet memories, for always be beside me and for everything you make me think I'm so special...

Mulai dari ketika dan saat ini saya rela dan terpaksa membiarkan awak pergi dari hati saya... Saya taknak ingat awak lagi... Memori awak dan saya akan cuba saya kikis... Walau akan memakan masa tapi saya harap saya kuat... Allah tahu apa yang terbaik untuk hambaNya...

#kadang2 kita tak sedar ada orang yang mendoakan kita dalam diam sebab kita tak pernah diberitahu... Apa yang kita nampak just depan mata kita... Its okay... Allah Maha Mengetahui... Jika doa itu ikhlas, orang yang kita doakan akan rasainya...

Ya Rabbi, bantulah aku mencari cintaMu... Hindarkanlah aku dari cinta fitrah yang dusta... Kurniakanlah pasangan hidup kepada aku yang membimbing aku ke jalanMu... Tiada daya dan kekuatan melainkan dengan kekuasaanMu Ya Allah...

Mengakhiri entri pagi hari dengan wassalam...

0 Comments:

Post a Comment



 

...MY JOURNEY... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review