Thursday

assalamualaikum diucapkan kepada semua pengunjung yang sudi berkunjung ke blog saya... yang baik semuanya datang dari Allah dan yang buruk itu atas kelemahan diri saya sendiri... (tabik hormat!)

okay kamu, kamu dan kamu... nak bagitau ni... huh! hari ni saya bengang tapi tak tau la pulak kenapa... =(
semoga marah saya cepat reda... then, wanna share a lyric of this song title "SESAAT KAU DATANG" with all of you... ada makna tersirat ke???


Sesaat Kau Datang
Sesaat Kau Hilang
Kemunculan dirimu
Penuh misteri

Kau Mendekat
Kau Menjauh
Kau tinggalkan diriku
Sesudahnya kau membuang
Mencampakkan aku

Its not that i dont love you
I just dont want to hurt you
I cant let go of all the good times we share together
I hate to be cold but i got to let you go
 
Sungguh kejamnya dirimu
Mengkhianati cinta yang ku semat di jiwa
Kau hancurkan segala harapan
Kau remukkan cinta yang telah kita bina

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati
Tapi ku ikhlas melepaskanmu
Karena aku manusia biasa

Nothings easy girl
Nothings easy girl
Aint nothings easy i hope you understand me girl
Nothings easy girl
Aint nothing in this world
Could ever compare to what we had
Whats gone

Sungguh kejamnya dirimu
Mengkhianati cinta yang ku semat dijiwa
Kau hancurkan segala harapan
Kau remukkan cinta yang telah kita bina

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati
Tapi ku ikhlas melepaskanmu
Karena aku manusia biasa

Tiada salahku kepada dirimu
Kau buatku sengsara
Kau buat kecewa
Ku Harap ada karma
Yang datang kepadamu……kepadamu


apa komen anda semua tentang lirik lagu ini? pendapat saya menyatakan lirik dia sangat menarik dan ada jiwa... hehe... nasihat saya pada semuanya kalau rasa tak mampu untuk menjaga hati orang lain jangan hadir dalam hidup orang itu... okay?

what goes around comes around dear... so, bear in your mind guys... =)
love when u r ready, not because u r lonely

senang cerita, cinta je lah lepas kahwin... halal pun halal... betul tak? (betul betul betul) so sweet... hehe
okay la... goodnight Malaysia!!!


0 Comments:

Post a Comment



 

...MY JOURNEY... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review