Tuesday

- layan jiwa -


KAU TELAH PERGI - FARAHDHIYA
Mungkin aku yang salah

Ku tak mampu untuk menjaga cintamu
Hanya untuk diriku
Mungkin aku yang salah tak menjagamu

Memang aku tak mampu

Ku tak mampu untuk menjaga cintamu
Selalu untuk diriku
Memang aku yang salah buatmu terluka

Jujur ku katakan ku masih mencintaimu

Walaupun diriku selalu menyakitimu
Jujur aku masih ingin bersamamu
Walau dirimu kini bukan untukku lagi
Kau telah pergi

Kini kau telah terluka kau tak ingin lagi

Mencintaiku kerna ku menyakitimu
Kini kau bukan untuk diriku lagi

Jujur ku katakan ku masih mencintaimu
Walaupun diriku selalu menyakitimu
Jujur aku masih ingin bersamamu
Walau dirimu kini bukan untukku lagi
Kau telah pergi



assalamualaikum... tak jawab dosa ye kawan-kawan yang budiman. okay boleh sambung baca entry lepas dah jawab salam. hehe

ni dah kenapa pulak si syamira ni malam-malam buta buat entry pasal lirik lagu jiwang-jiwang pulak ni? mengigau la agaknya kot. ke dah tak berapa betul sebab penat main badminton petang tadi? hahahah biasalah kan dah lama tak exercise so sesekali main badminton tu normal la sakit-sakit badan. warming up pulak tak berapa rajin nak buat. =p

okay habis merepek. sebenarnya saja melayan hati malam-malam ni. remajalah katakan. mana urban kalau tak melayan jiwa remaja ni kan. =p

actually lagu ni 'ter'minat masa dengar first time dekat cerekarama tv3 tu. cuba teka agak-agak cerita apa? cerita ni dilakonkan oleh dua pelakon yang comel iaitu sein dan anzalna. ha! ada yang teka betul dah tu. hahaha (syamira psycho). cerita tu tajuk dia SALAHKAH AKU. 

disebabkan pelakon berdua tersebut adalah antara yang saya minat (selain FIZO OMAR), so, dengan rela hatinya saya tengok cerita ni sampai habis. nasib baik ending cerita ni tak menyakitkan hati dan bolehlah dikatakan best jugak cerita ni.

untunglah dapat suami macam tu. dia ubah isteri dia dengan cara profesional. tu baru hero malaya. bukan yang kaki pukul perempuan tu dipanggil hero okay! setakat pukul, semua orang boleh pukul tapi siapa yang boleh ubah seseorang tu barulah dipanggil hebat. yeah!!! (mintak-mintak dapat suami macam tu)

orait, bolehlah teruskan layan lagu ni bersama-sama dengan saya... hehe
need to go now. ada kerja studio nak kena buat ni. analisis kot so sangat banyak kerja. minggu depan dah nak tengok progress. so, berjagalah saya malam ni dalam usaha menyiapkannya. =)

p/s: next entry saya share lirik lagu yang lain pulak... =)

~ thats all for today... selamat malam ~



0 Comments:

Post a Comment



 

...MY JOURNEY... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review